martes, marzo 06, 2007



2 Comments:

At 1:20 p. m., Anonymous Anónimo said...

Hola Martí!

Perdona que no passés abans a donar un cop d'ull pel teu blog... no trobava el paperet que em vas donar... aniré visitant-te aquí per xafardejar el que vas fent (feia molt que no veia res teu, i veig que has estat treballant moltíssim! i això dóna els seus fruits, enhorabona :))

En fi, si t'animes i tens curiositat, el meu fotolog:

www.fotolog.com/laialita

és un espai bastant dispers: fotos, experiments, i·lustracions (meves o d'altre gent que m'agrada), totneries, ... de tot... anima't i deixa'm un comentari, a veure que et sembla!

Una abraçada!

Laia

 
At 1:52 p. m., Anonymous Anónimo said...

M'agrada la valuosa informació que proporcioneu en els seus articles. Vaig a marcar el teu blog i comprovar de nou aquí amb regularitat. Estic bastant segur que vaig a aprendre un munt de coses noves aquí! El millor de les sorts per al pròxim!

 

Publicar un comentario

<< Home